..تهی شدم ..

 

 مطمئنم اگه میدونستی با چه حسی این حرفارو زدم...اینجوری جواب نمیدادی...!!!

 

 

 

سختـــــــــه غرورو زیر پا گذاشتن....

 

 

 

با زور بغض و تو گــــــلو خـــــــــــفه کردن...!!!!

 

 

 

  خـــــــــــــــدایا ..امروز با دلم رو راست بـــــــــودم...!

 

 

 

چرا پـــس اینجوری جــــوابمو دادی..............؟؟؟

 

 

 

  خــــــــــــــدایا به دوست داشتنت محتاجــــــــــم....

 

 

 

   به نـــــــــــوازشت نــــــــــــیاز دارم....!!!!

 

 

 

   به آرامـــــــــــــــــشــــــــت.....

 

 

 

    داره باد مــــــیاد....میرم تو هـــــــــــوای آزاد...!!!!

 

 

 

    وزش باد و روو صورتم حس میکــــــــــــنم...!!!

 

 

 

    چشــــــــــــــــــــــام و می بندم....!!

 

 

 

   خــــــدایا  .. یعنی تــــــــــــوئی که نـــــوازشم می کـــــــــــنی؟؟؟

 

 

 

دستــــــــــــــــام و باز میکـــــــــــــــنم....

 

 

 

شـــــایـــــــــــــد بــــــغـــــــلم کنــــی!!!!

 

 

 

نمی خــــــــــــــــــوام چشــــــام و بــــــــاز کنم....هیچ موقع.....

 

 

 

رویـــــــــــای قشنگیه..!!!!

 

 

 

  اگه فـــــــــــــــریاد بزنم چی میـــــــــشه؟؟؟؟

 

 

 

خدایا دلم میخواد........خودت خوب میدونی چی میخوام....

 

 

 

بلند نمیگم که جز تو هیچکی صدامو نشنوه...

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

:: موضوعات مرتبط: دل نوشته ها، ،
:: برچسب‌ها: انتهاي روياي الهه عزيز, حسین تهی, منو این, تهی شدن از همه چیز, بی کسی, دوست, نیکی کریمی,
نویسنده : Mehr