بیادموندنی های تیر...!!!
بیادموندنی های تیر...!!!

 

 زیـــر و روو شدم به  روتم نیــــــاوردی تبـــریک...!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بـــودن و نبـــودنم برای تو فرقی نــــداشت...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

واسه مـــرگ عاشقت غــــصه نخوردی تبـــریک..!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مبـــارک دلـــت باشه این همه بی احســـــاسیات...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حق داری دیگه نشناسی من و با اون قلب سیات..!

 

 

 

 

 

 

 

 

حق داری گــــــــریه هامو ببینی و بخـــــــندی...

 

 

 

 

 

 

 

 

آزادی تا به هرکی دوست داری دل ببندی...!

 

 

 

 

 

 

 

 

روز من تاریک شد تبریـــــــــــــک..!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شب به من نزدیک شد تبــــــــــــریک..!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جاده عاشقی ما مثل مو باریک شد تبریک...!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مبارک دلت باشه این همه بی احساسیات....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...!!!!؟؟  ؟؟  !!!!.....   ؟ ؟ !!   !  ؟؟؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 خدایا نگاه کن درست تو چه وقتی پر از گریه ام اما میخندم به سختی...!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 سر و پا گوش بودم وقتی که تو  داشتی حرفی....!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حالا که بهت نیاز دارم گذاشتی رفتی..!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 با هر دستی که بدی میگیری از همون دست..

 

 

 

 

 

 

این نفرین من نیست بازی زمونه است...!!

 

 

 

 

 

 

دیگه رفــــــــــــــــتم..!.....زندگیت سرشار از  آرامش عزیزم...!!!

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

:: موضوعات مرتبط: دل نوشته ها، ،
:: برچسب‌ها: انتهاي روياي الهه عزيز, تیر ماه, تیر, ماه تیر, خاطرات جوانی, عاشقی,
نویسنده : Mehr