روز مادر وهمچنین روز آزاد سازی خرمشهر مبارک باد.
روز مادر وهمچنین روز آزاد سازی خرمشهر مبارک باد.

 

مادرم روزت را از ته دل به تو همه ی مادران ایران زمین که غیور مردان ایرانی را در دامان پر مهر خود پرورش داده اند تبریک می گویم.

در ضمن سالروز آزاد سازی خرمشهر را نیز به نوبه ی خودم به همه ایرانیان تبریک می گویم.



نظرات شما عزیزان:

farshid
ساعت0:59---17 خرداد 1390
salam mer30 az linket

behnam
ساعت1:58---15 خرداد 1390
سلام ... من لینکت کردم تو هم لینکم کن....

حنا
ساعت11:12---10 خرداد 1390
مهرداد جون من تورو لینک کردم تو برو تاییدش کن حنا

darbandvav
ساعت20:05---7 خرداد 1390
سلام من نمي دونم چه جوري شده ولي اسم وب شما در پيوند هاي من غيرفعال بود ولي من اين كار را نكردم ولي فعالش كردم اگر دوست داشتي لينكم كن و يه سري بزن

آموزشي،سرگرمي(اميدوارگلپا)
ساعت11:33---6 خرداد 1390
سلام
لطفا آدرس مرا اصلاح كنيد:
«اميدوار» اشتباها « امدوار »
تايپ شده.
ممنون


آموزشي،سرگرمي(اميدوارگلپا)
ساعت11:16---6 خرداد 1390
سلام
از اينكه از وب من ديدن كرده بودي و نظر گذاشته بودي ممنون شما هم وب بسيار خوبي داري من شما را لينك كردم.
لطفا مرا با نام : آموزشي،سرگرمي(امدوارگلپا)لينك كنيد.
ممنون، موفق باشيد


ندا
ساعت20:38---4 خرداد 1390
با سلام.
این عکسی که برای روز مادر قرار دادین خیلی خیلی زیبا است.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

:: موضوعات مرتبط: نبشته ها، ،
:: برچسب‌ها: مبارک, روز مادر مبارک, خرمشهر, ,
نویسنده : Mehr