شرایط تبادل لینک با ما
شرایط تبادل لینک با ما

 

با سلام به خدمت شما دوست خوبم.

در ابتدا از این وب من رو برای تبادل لینک انتخاب کردی از تو تشکر میکنم و به انتخابت آفرین میگم.من توضیحات مختصری در مورد تبادل لینک و روش های افزایش رتبه و بهینه سازی وب رو واستون میگم شاید که به دردتون بخوره و مطمئنم که اطلاعات شما از من هم بیشتر است.چون ماشاء الله وب هایی که به طور تخصصی به این مقوله پرداخته اند خیلی زیاده و در آخر شرایط تبادل لینک با وبم رو برای شما دوست خوبم توضیح میدم.

امیدورارم که سرتو درد نیاورده باشم.

سوال اول: یکی از دوستان در نظرات خودشون به من گفتن که شما چطوری رتبتونو بالا بردین؟

 

 

من در جواب این دوست خوبم اینو میگم که من از همون اول که وبمو ساختم به گوگل رتبه دار نبودم به مرور زمان من اول با ارسال مطالب مختلف به صورت روزانه وبمو به گوگل شناسوندم به گوگل ثابت کردم که یه وبی مثل منم وجود داره.در مرحله ی دوم:اقدام به تبادل ینک فراوان با وب های مختف انجام دادم.در مرحله ی سومم که قالب خوب رو وبم پیاده کردمو و بیقشو که خودتون میدونین.

 

سوال دوم: رتبه در گوگل چیه و چه طوری محاسبه میشه؟

 

 

رتبه در گوگل شامل اعدادی از 0 تا 10 هست که هرچه رتبه ی وب شما بالاتر باشه کلمات کلیدی که تو گوگل جستجو میشن و شاید تو وب شما هم باشن گوگل با توجه به رتبه ی وب شما لینک وب شما رو تو صفحات اول قرار میده واین طوری بازدیدتون خیلی بالا میره.معیارهای محاسبه ی رتبه ی گوگل متفاوتن و از یکی از اون ها میتوان به تبادل لینک اشاره کرد که در صورت موفقیت تبادل لینک با دیگر وب ها لینک وب شما در گوگل به بک لینک تبدیل میشه و رتبونو بالا میبره.یادمه که یکی از دوستان به من میل زده بودن که وب باید چند تا بک لینک داشته باشه تا رتبش +1 بشه؟ من در جواب این دوست خوبم اینو میگم که حدود مشخصی وجود نداره.من وبی رو میشناسم که 56 تا بک لینک توی گوگل داره و رتبش +1 هست و وبی حتی یک بک لینک نداره و رتبش +3 هست.این کجا و آن کجا.

 

سوال سوم: کلمات کلیدی چه هستند؟

 

 

به کلماتی که از سایر کلمات بیشتر در وب شما تکرار میشن کلمات کلیدی میگن.

 

سوال چهارم: بهینه سازی چیه؟

 

 

به پیدا کردن کلمات کلیدی وب شما و کمی اصلاح در کد قالب وب شما بهیه سازی وب میگن.(به زبان ساده). و به زبان تخصصی SEO گفته میشه.

 

سوال چهارم: از کجا بدونیم که رتبه ی وب ما چه قدره؟

 

 

کافیه شما به آدرس زیر برین و آدرس وبتونو در قسمت جستجو سرچ کنین.

رتبه سنج گوگل

 

 

و سوال آخر: رتبه ی وب شما یعنی وب من تو گوگل چند هستش؟

 

من در همین جا با افتخار میگم که رتبه ی  هر یک از سه دامنه ی اصلی وب من یعنی:

1.WWW.NON.LOXBLOG.COM

2.WWW.NON.LOXBLOG.IR

3.WWW.NON.ORQ.IR

در گوگل فعلا +3 هست و در آینده نزدیک بیشترم میشه.ان شاء الله با یاری خدا و کمک شما دوستان خوبب.

 

 

تبادل لینک با ما

 

 

بعضی از وبها تا اینکه رتبشون تو گوگل بالا میره دیگه با همه تبادل لینک نمیکن و به زبان رسمی کلاس میذارن.ولی وب من اون طوری نیست و من با همه تبادل لینک میکنم.البته یه شرایطی داره که بهشون اشاره میکنم.

 

1.با وبهایی که کلا مطالب و محتواشون با ارزشها و اعتقادات ما نمیخونه به هیچ وجه تبادل لینک نمیکنیم.

2.با وب هایی که پیام میدن اول ما رو لینک کنین و سپس لینکتو واسه ما ارسال کن به هیچ وجه تبادل لینک نمیشود.

3.با وب های زرد و کلا رنگ دار به هیچ وجه تبادل لینک نمیشود.

4.با وبهایی که تنها با عنوان فروشگاه و .. هستند به هیچ وجه تبادل لینک نمیشود.

5.به دليل ازدياد لينك ها در صفحه ي اصلي فعلا لينك تارنماهايي كه رتبه ي آن ها +3 و به بالا مي باشد در صفحه ي اصلي قرار داده ميشود.

6.لينك هايي كه رتبه +2 و پايين تر را دارا هستند فعلا در اين صفحه لينك ميشن و با افزايش رتبشون به صفحه اصلي انتقال داده ميشن.

7.دو شرط بالا در مورد بلاگفايي ها هم صادق است با اين تفاوت كه اگر شما بلاگفايي هستين لطفا ابتدا ما رو با نام
انتهاي روياي الهه عزيز و www.non.orq.ir  لينك كنين و سپس مشخصات خودتونو واسه ما از طريق سيستم نظردهي ارسال كنين.

8.از تبادل لینک با وبلاگ ها و وبسایتهایی که بازدید روزانه آن ها کمتر از 2500  و رتبه ی الکسای آنها بیشتر از 18000 باشد ولی رتبه ی آن ها +3 باشد  در صفحه ی اصلی معذوریم و در این صفحه لینک میشن.

رتبه ی لینکستان ما +2 است و این چیز کمی نمی باشد.

برای تبادل لینک ابتدا مارو با نام انتهای رویای الهه عزیز و توضیحات : همه چیز در اینجا است و آدرس

WWW.NON.LOXBLOG.COM لینک کنین و سپس        

در صورتی که شرایط بالا رو مطالعه کردین به این صفحه مراجعه کنین و در همین صفحه نظر بدین و مشخصات وبتون رو واسه ما ارسال کنین.

لینکستان


ودر آخر از همکاری شما تشکر میکنم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده : Mehr