معشوق من
معشوق من

   معشوق من،مجنون من  لیلای دیگرداشت

                             آوای عشقش  من نبودم، نای دیگر داشت

   معشوق او لیلا نبود و من نبودم ، نه...

                             انگار در کنج دلش ، ماوای  دیگرداشت

   من کل جانم را به پایش ریختم اما...

                              جانش به یاد عشق او، یارای دیگر داشت

   من درمیان  سادگی غرقش و او اما...

                               گویی برای غرق گشتن جای دیگر داشت

   آیا و آیا پشت هم در ذهن من می جست

                              نه! با وجود حلقه ی دست چپش، آیای دیگرداشت؟؟؟

    کل جهان سرد وزمستان بود،اما من نفهمیدم

                           چون موج چشمانش به دریای دلم،سرمای دیگرداشت

   بامعنی عشق آشنا بودم ولی این عشق...

                     شاید در این بیراهه ها،معنای دیگر داشت

    با عشق او احمق ترین انسان دنیایم...........

                                                       او از همان آغاز هم لیلای دیگرداشت..........




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده : Mehr