مقامات آمریکا : ایران هواپیمای جاسوسی ما را سرنگون کرده است
مقامات آمریکا : ایران هواپیمای جاسوسی ما را سرنگون کرده است
یکی از مقامات یلند پایه آمریکایی به «لس آنجلس تایمز» گفته است ، این اتفاق بدی است ، ایرانی ها به همه چیز ما دست پیدا کرده اند. وی همچنین تأیید کرده است که این هواپیما برای سازمان «سی آی ای » اظلاعات جمع آوری می کرده است
 
سرویس بین الملل - مقامات آمریکایی سرنگونی هواپیمای بدون سرنشین جاسوسی خود توسط نیروهای مسلح ایران را تأیید کردند .

به گزارش «تابناک » ، یکی از بلند مرتبه ترین مقامات آمریکایی به روزنامه آمریکایی لس آنجلس تایمز گفته است که این هواپیما برای سازمان اطلاعات مرکزی یا همان سی آی ای ، اطلاعات جمع اوری می کرده است .

وی افزوده است که این اتفاق اتفاق بدی است ،  چرا که اکنون ایرانیان به همه چیز ما در این هواپیما دست پیدا کرده اند .

خبرگزاری روس ریانووستی » هم در این باره نوشته است در حالی که مقامات آمریکایی از همان ابتدا این مساله را انکار می کردند ، اما در تازه ترین اظهار نظر گفته اند آنچه به دست ایران افتاده، یک هواپیمای بدون سرنشین جاسوسی است که به پیشرفته ترین و کوچکترین تکنولوژی در این زمینه مجهز است .

شبکه خبری دولتی فاکس نیوز هم نوشته است که دیگر باید بپذیریم که یک سلاح پیشرفته آمریکایی ، یعنی یک هواپیمای بدون سرنشین فوق پیشرفته در اختیار ایران قرار گرفته است و احتمال اینکه ایران هواپیماهای جاسوسی مشابه این هواپیما را طراحی کند  .

سی بی اس نیوز هم گزارش داده است که ایرانیان می توانند اطلاعات موجود در این هواپیمای جاسوسی را به دست آورند .

این در حالی است که کریستین ساینس مانیتور و همچنین روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف ، از توانایی ایران برای ساخت مدل هایی مشابه این هواپیمای جاسوسی احساس نگرانی کرده اند .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده : Mehr