خدایا تو را سپاس بخاطر آرامشی که بعد از طوفان بهم عطا کردی!
خدایا تو را سپاس بخاطر آرامشی که بعد از طوفان بهم عطا کردی!
 

خداوندا تو را سپاس به خاطر انچه که گذشت هر چند بر خلاف آرزو و خواستم بود و تو را سپاس که من آرامش بعد از طوفان عطا کردی.

خداوندا تو را سپاس که به من اموختی تا ببینم نگاههای که به طرفم است و قدر بدانم داشته هایم  را و تلاش نکنم تا نگاه و توجه ام را به کسی تحمیل کنم.

خداوندا تو را سپاس بخاطر انچه که بهم اموختی و جراتی که بخشید تا صادقانه بپذیرم  که خودم اشتباه کردم و راه کینه و نفرت را سدّ کردی.

خداوندا تو را سپاس که بهم فهماندی که ارزش وجودیم خیلی والاتر از آنچه بود که خواستم و کسی جز تو لیاقت طلب ندارد.

خداوندا تو را سپاس بخاطر احساس بی نیازی که بهم بخشید و آزادگی که مرا در ان غوطه ور کردی و کمی تعلقاتم و سادگی و وارستگی که عنایت کردی.

خداوندا تو را سپاس که بزرگم خواستی و کرامتم بخشیدی.

خداوندا بخاطر اینهمه لطف تو را از تمامی اعماق وجودم شاکرم و دوست میدارم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده : Mehr