بچه که بودم ...
بچه که بودم ...

  
اگر آن شب کنار منبر نمی خوابیدم ....


دلم برای ختم کامل جوشن کبیر تنگ شده

سه سال است که نخوانده ام  


بچه که بودم  ، یک سال شب نوزدهم  ، همراه پدر به مسجد رفتم .

 آنها دعای جوشن کبیر می خواندند

من هم جلوتر از همه ، پشت به قبله نشسته بودم و به مردم نگاه می کردم ،                                  

 و بیشتر از همه به پدرم

وقتی صدای الغوثشان بلند می شد ، با خودم می گفتم قرار است                                              

چند بار این جمله را بگویند !؟

ساعتی بعد خودم را کنار منبر دیدم و یکی از امنای مسجد را

که پتو به رویم کشید و خوابیدم

وقتی با صدای پدر بلند شدم دیدم همه دارند سحری می خورند

من هم خوردم

من و پدر دست در دست هم به خانه برگشتیم

شب بیست و یکم که شد ، خودم را برای رفتن به مسجد آماده می کردم

وقتی پدر می خواست برود ، دنبالش رفتم تا مثل شب نوزدهم دستم را بگیرد

و مرا هم با خودش ببرد       

اما نبرد

التماس کردم

قبول نکرد

وقتی دید دست بردار نیستم ، کتکم زد

می گفت : تو بچه ای ، برو بخواب



اگر شب نوزدهم کنار منبر نمی خوابیدم ...!

 

         

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده : Mehr