آبي آسماني به رنگ چشمانت اي عزيزم رويا !
آبي آسماني به رنگ چشمانت اي عزيزم رويا !

چشمان آبي
چشمان تو آبي به رنگ آب درياست
اي يار خوش‌سيما صفا در تو هويداست
داري اگر مهر و وفا در دل نگارا
در قلب من عشق و اميد و آرزوهاست
هر روز و شب با ياد تو در شور و شوقم
جانان من در سينه‌ام داني چه غوغاست
دور از حضورت هر كجا باشم وليكن
صدق و صفا، عشق و وفا، در من هويداست
چون آتش عشق تو را در سينه دارم
شور و نشاط و انتظار من چه زيباست
اي سرو باغ گلشن هستي بهارم
اي نوگل زيبا بدان آينده با ماست
يار صبور و طلعت نيكو شريفا
باشد اگر بهر كسي دنيا چه زيباست



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

:: موضوعات مرتبط: شعر، ،
:: برچسب‌ها: انتهاي روياي الهه عزيز, الهه, عزيز, رويا, بي دل, عاشق, پاييز, دنيا, آينده,
نویسنده : Mehr