رنك الكسا از زبان خود الكسا !
رنك الكسا از زبان خود الكسا !

درباره رتبه بندی و  ترافیک الكسا


فهرستی از تمام سایتهای بر روی وب ، مرتب شده براساس ترافیک...

الکسا محاسبه رتبه بندی ترافیک از طریق تجزیه و تحلیل وب استفاده از میلیون ها نفر از کاربران نوار ابزار الکسا و داده های به دست آمده از دیگر ، ترافیک داده ها متنوع و منابع است. اطلاعات مرتب شده است ، sifted ، ناشناخته خواهد ماند ، شمارش و محاسبه شده است ، تا در نهایت ، رتبه بندی ترافیک نشان داده شده در الکسا خدمات ما دریافت کنید. این فرایند نسبتا پیچیده است ، اما اگر شما نیاز به دانستن ، لطفا مطالعه.
رتبه ترافیک چیست؟

رتبه ترافیک در سه ماه پس از جمع داده های ترافیک تاریخی از میلیون ها نفر از کاربران نوار ابزار الکسا و داده های به دست آمده از دیگر ، ترافیک داده ها متنوع و منابع بر اساس ، و اندازه گیری ترکیبی از بازدید و کاربران (رسیدن به) است. به عنوان اولین قدم ، الکسا دسترس و تعداد بازدید از این سایت برای تمام سایتهای بر روی وب را به صورت روزانه محاسبه می کند. رتبه الکسا اصلی ترافیک بر اساس ارزش به دست آمده از این دو کمیت به طور متوسط ​​در طول زمان (به طوری که رتبه یک سایت نشان دهنده تعداد کاربرانی که آن سایت دیدن می فرمائید و همچنین تعدادی از صفحات سایت بازدید آن دسته از کاربرانی .) تغییر سه ماه است با مقایسه رتبه فعلی سایت با رتبه خود را از سه ماه پیش تعیین می شود. به عنوان مثال ، در تاریخ 1 ژوئیه ، تغییر سه ماهه تفاوت بین رتبه بر اساس ترافیک در طول سه ماهه اول سال و رتبه بر اساس ترافیک در طول سه ماهه دوم را نشان می دهد.
سایت ها و میزبان وب چه هستند؟

ترافیک برای سایت ها ، که معمولا در سطح دامنه تعریف شده محاسبه شده است. به عنوان مثال ، وب میزبان www.msn.com ، carpoint.msn.com و slate.msn.com همه به عنوان بخشی از همان سایت درمان می شود ، زیرا همه آنها در همان دامنه اقامت ، msn.com است. استثنا در وبلاگ و یا صفحات خانگی شخصی ، که درمان به طور جداگانه می توان آنها را به طور خودکار به عنوان مثل از URL های مورد نظر شناسایی می باشد. همچنین ، سایت های که به خدمت همان محتوای درسی را (آینه ها) به طور کلی با هم به عنوان همان سایت شمارش است.
چه نتیجه رسید؟

رسیدن به اندازه گیری تعداد کاربران. رسیدن است که به طور معمول به عنوان درصد از تمام کاربران اینترنت که مراجعه به یک سایت داده شده بیان شده است. بنابراین ، برای مثال ، اگر یک سایت مثل yahoo.com ، تا رسیدن به 28 ٪ است ، این بدان معنی است که از تمام کاربران اینترنت جهانی اندازه گیری شده توسط الکسا ، 28 ٪ از آنها بازدید yahoo.com. در الکسا یک هفته و سه ماه به طور متوسط ​​دسترس اقدامات از دسترس روزانه به طور متوسط ​​، بیش از مدت زمان مشخص شده است. تغییر سه ماه است با مقایسه رسیدن به یک سایت با ارزش خود را از سه ماه پیش تعیین می شود.
صفحه ها چه هستند؟

بازدید های صفحه اندازه گیری تعداد صفحات بازدید شده توسط بازدیدکنندگان سایت است. نمایش صفحه ی متعدد از همان صفحه است که توسط همان کاربر در همان روز ساخته شده تنها یک بار شمارش. نمایش در هر صفحه تعداد کاربر تعداد متوسط ​​صفحات منحصر به فرد برای هر کاربر در هر روز توسط بازدید کننده به سایت مشاهده است. تغییر سه ماه است با مقایسه یک سایت شماره صفحه فعلی نظر با کسانی که از سه ماه پیش تعیین می شود.
چگونه می روند ترافیک نمودارهای محاسبه؟

نمودار روند به شما نشان می دهد که رتبه سایت ترافیک روزانه ، جدولها در طول زمان است. رتبه ترافیک روزانه نشان دهنده ترافیک به سایت بر اساس داده ها را برای یک روز است. در مقابل ، رتبه ترافیک اصلی نشان داده شده در نوار ابزار الکسا و جاهای دیگر در خدمت شده است از سه ماه از ترافیک داده ها جمع محاسبه شده است.

رتبه بندی ترافیک روزانه که گاهی اوقات سایت های با ترافیک پراکنده بالا ، در حالی که سه ماهه ترافیک رتبه بندی مزایای سایت بهره مند با ترافیک سازگار در طول زمان. از آنجا که ما احساس می کنید که ترافیک سازگار است نشانه ای بهتر از ارزش یک سایت ، انتخاب کرده ایم به استفاده از سه ماهه ترافیک رتبه محبوبیت کلی سایت برای نشان دادن. ما با استفاده از رتبه ترافیک روزانه در نمودار روند ، زیرا اجازه می دهد تا شما را به دیدن نوسانات کوتاه مدت در ترافیک بسیار با وضوح بیشتری است.

برای سه ماه رتبه ترافیک یک سایت را به بالاتر از هر رتبه تک روزانه نشان داده شده در نمودار روند این امکان وجود دارد. در هر روز داده می شود ممکن است بسیاری از سایت ها وجود دارد که به طور موقت در رتبه بندی بالاتر برود. اما اگر یک سایت تا به عملکرد ترافیک سازگار ، ممکن است در نهایت با بهترین رتبه بندی زمانی که داده ترافیک به طور متوسط ​​سه ماهه جمع. قیاس خوبی است چهار روز مسابقات گلف : اگر یک بازیکن های مختلف در می آید برای اولین بار در هر بازی است ، اما شما را در دوم در تمام چهار مسابقات می آیند ، شما می توانید در نهایت برنده این مسابقات.
عادی سازی داده ها چیست؟

روش رتبه بندی Alexa تصحیح برای تعداد زیادی از تعصبات بالقوه و محاسبه صفوف درآمده است. ما بر اساس موقعیت جغرافیایی بازدید کنندگان سایت عادی. ما برای تعصبات در توزیع جمعیتی از بازدید کنندگان سایت درست باشد. ما برای تعصبات بالقوه در داده های جمع آوری شده از نوار ابزار الکسا ما را بهتر نشان دادن آن نوع از بازدید کنندگان سایت که ممکن است استفاده از نوار ابزار الکسا درست باشد.
عوامل محرک و Shakers محاسبه چگونه است؟

محرک و لیست shakers را بر اساس تغییرات در دسترس به طور متوسط ​​(تعداد کاربران). برای هر سایت در شبکه ، محاسبه دسترس بارگیری در این هفته به طور متوسط ​​و مقایسه آن با دسترس به طور متوسط ​​در طی چند هفته گذشته است. مهمتر تغییر ، بالاتر از سایت در این فهرست باشد. تغییر درصد نشان داده شده بر روی عوامل محرک و Shakers لیست شده است تغییر در دسترس است. مهم است توجه داشته باشید که رتبه بندی ترافیک نشان داده شده بر روی عوامل محرک و Shakers صفحه رتبه بندی ترافیک بارگیری در این هفته ، آنها همان است که در رتبه بندی ترافیک به طور متوسط ​​سه ماهه نشان داده شده در خدمات الکسا دیگر نیست و همان اعداد دسترس مورد استفاده نیست برای تولید این فهرست است.
برخی از مهم تکذیبنامهها

ترافیک داده ها بر روی مجموعه ای از نوار ابزار که با استفاده از داده الکسا ، که ممکن است یک نمونه معرف از جمعیت جهانی اینترنت است. تا حدی که نمونه ما از کاربران متفاوت از مجموعه ای از تمام کاربران اینترنت ، تخمین ترافیک ما ممکن است بیش از حد یا کمتر از برآورد ترافیک واقعی به هر سایت خاص.

داده های ترافیک در برخی از موارد نیز ممکن است منفی می شود توسط "سایت" تعاریف تحت تاثیر قرار. با ده ها میلیون میزبان بر روی اینترنت ، روش های خودکار را به ما برای تعیین که میزبان در خدمت محتوا "همان" ممکن است نادرست و / یا خارج از تاریخ. به طور مشابه ، تعیین دامنه ها و صفحات خانگی ممکن است همیشه نمی شود دقیق.

سایت های با ترافیک نسبتا پایین نمایش داده نمی شود به دقت توسط الکسا رتبه بندی شده است. داده الکسا در می آید از نمونه های بزرگ از چندین میلیون کاربران الکسا هشدارها و دیگر اطلاعات ترافیک از منابع ، با این حال ، اندازه وب و غلظت از کاربران بر روی سایت محبوب ترین را به آن دشوار به دقت تعیین رتبه بندی از سایت های با کمتر از 1،000 ماهانه بازدید کنندگان. به طور کلی ، رتبه بندی ترافیک از 100.000 و در بالا باید به عنوان قابل اعتماد نیست در نظر گرفته شده است. در مقابل ، نزدیک یک سایت می شود # 1 ، رتبه بندی ترافیک قابل اطمینان تر آن می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

:: موضوعات مرتبط: مقالات، ،
:: برچسب‌ها: انتهاي روياي الهه عزيز, Dear goddess dream ends,
نویسنده : Mehr