من فروشی نیستم !
من فروشی نیستم !

مهرداد در دنیا زیاد است .اگر که می شد با تمام مهرداد ها در همین بلاگ می نوشتیم خیلی خوب بود و کلا دور هم خیلی خوش می گذشت .

 

اما به www اول بلاگم قسم که این بلاگ فروشی نیست .خانومی که برای تولدش که ازقضا نامش مهرداد است این بلاگ را نشان کرده ای بهتر نیست با صرف هزینه 10 هزار تومان یک دومین دات کام بگیری و خیلی بهتر سورپرایزش کنی و حتی میشه دومین رو روی بلاگ پارک کرد به خدا.

تا الان بیشتر از 10 درخواست برای خرید این بلاگ داشته ام برای همین مجبور به نوشتن این چرندیات شدم .اگر من هم فروشی بودم این بلاگ هم فروشی است اصلن مگر می شود حسی را فروخت ؟ (چقدر شعار گونه بود این جمله ی آخر حال ما هم بد شد )



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

:: موضوعات مرتبط: بحث هاي جنجالي، ،
:: برچسب‌ها: انتهاي روياي الهه عزيز,
نویسنده : Mehr