اس ام اس خنده دار سرکاری و جالب جدید داغ داغ27ابان89
اس ام اس خنده دار سرکاری و جالب جدید داغ داغ27ابان89

 خوشگل خانوم
ابرو کمون
چشم عسلی
خوشحال نشو با تو نبودم
با سوسن خانوم بودم
***
سوال كنكور:
موجودي كه در دمای بالای 50 درجه و زیر 10 درجه قادر به ادامه حیات و فعالیت و كار می باشد؟
.
جواب:كارمند بانك
***
از غضنفر میپرسن تا حالا معجزه دیدی؟ میگه : رفتم بانک در به اذن خدا باز شد!
***
دلم میخواد دوشنبه ها با هم بریم به تجریش / به کفترا بدیم دون به گربه ها بگیم پیش
دلم میخواد بدونی که سانتافه ندارم / ولی به جای ماشین دل زیر پات میذارم
دلم میخواد ولنتاین ، مرکز خرید تندیس / بهت بدم یه کادو ، تو هم بدی بهم کیس
***
سلام Bمیرم Bرات Bشم Fدات
GHربون Nگات Fدای CHشات
Aزیزم Nمیری Aز Yاد
دوستت دارم و پيشت مي مونم تا وقتي كه با مني/اگه شك داري پس برو بپرس از هشت پاي پيشگوي آلماني
***
تو این گرما بیا دیوونه گردیم
  تو حوض آب یخ وارونه گردیم
که این گرمای سوزان کشت ما را
برای هم بیا هندونه گردیم
***  
سلام،شما در مسابقه پيام كوتاه جام جهاني شبكه سه
برنده یک دستگاه افتابه جهت سهولت در انجام امور شستشو شدید.
.
.
روابط عمومی کاهش مصرف
***
 لوتی ترین اس ام اس  سال:
 عشق تو مرا نموده قاطی
ما نو چه ایم و تو گنده لاتی!
***  
تو جمع  فتنه و رنج
منم درمانده منهای زر و گنج
سرا پا من وفایم بخش بر دو
تو بی مهر و وفایی ضرب درپنج
*** 
اگر دوستم نداري
الهی با شپش مانوس گردی
دچار آفت تیفوس گردی
مثال من که وحشت دارم از تو
گرفتار غم و کابوس گردی
***  
کجایی خوشگلم ، شیطون بلایم؟!
نمی آیی ببینی گریه هایم
از اون روزی که تو کردی جوابم
نمی دونی که می سوزد کجایم.
***  
من عاشق نان داغم ای دوست
پروانه دشت و باغم ای دوست
گویند زن چراغ خانه است
من کشته چلچراغم ای دوست!
***  
آدم‌ها دو دسته‌اند: پولدار و بی‌پول.
تمامی دسته‌بندی‌های دیگر فاقد اعتبار می‌باشند.
شما جزو هر دسته ای باشید بی اعتبار میباشید
***  
دل خود را چه آسان ميفروشي
مگر مستي كه اين سان ميفروشي؟
يقين دارم كه گردي ورشكسته
چرا كه خيلي ارزان ميفروشي
*** 
سلام خوبی !؟
تو این تابستون و گرما کولر هم جواب نمیده !
آدم یخی مثل تو میتونه چاره کار باشه !
پیش ما بیا !
خوشامدی كه خوشم امد ز امدنت
از امدنت اگر خبر داشتمی
 ره در قدمت یونجه تر كاشتمی
*************
دو تا نقل به هم میخورن كل میزنن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده : Mehr