احتمال عرضه ی Diablo III برای کنسول ها!
احتمال عرضه ی Diablo III برای کنسول ها!

احتمال عرضه ی Diablo III برای کنسول ها!

پست اخیری که بر روی سایت شرکت Blizzard قرار گرفته نشان می دهد که نشان می دهد که این شرکت به دنبال استخدام افراد آشنا با بازی سازی کنسولی برای تیم سازنده ی Diablo III است.

در صفحه ی فرصت های شغلی Blizzard و زیر عنوان Diablo III سه پیشنهاد کاری جالب دیده می شود و به این مضمون اشاره دارد که این استدیو تا حدودی به بازار کنسول ها چشم دوخته است. یک برنامه نویس ارشد ، طراح ارشد و تولید کننده ی ارشد ، عناوین کارهایی هستند که عنوان "نیاز فوری" دسته بندی شده اند.

پیش از آنکه دارندگان کنسول شروع به جشن گرفتن کنند و یا دارندگان Pc خشمگین گردند ، بهتر است بدانید که این حرکت Blizzard حتما بدان معنی نیست که Diablo III روی کنسول ها عرضه خواهد شد. در بیانیه ای که روی صفحه ی انجمن Blizzard قرار گرفته این شرکت اظهار کرده است که: "ما در حال کار روی عنوانی مرتبط با Diabo برای کنسول ها هستیم و در حال حاضر سعی داریم افراد مربتط با کنسول را در تیم Diablo III خود استخدام کنیم... خواهشمند است توجه داشته باشید که این خبر ، آنونسی برای عرضه ی یک عنوان کنسولی نیست".

اینطور به نظر می رسد که Blizzard بیشتر به دنبال بررسی اوضاع است و حتی در صورتی که در این راه قدمی جلو بگذارد هم معلوم نیست که عنوان مرتبط با Diablo حتما Diablo III باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده : Mehr