براي اول مهر ماه
براي اول مهر ماه

براي اول مهر ماه در وبلاگم چه بنويسم كه ياد آور درس و مدرسه باشد .

؟؟؟؟؟؟؟

اول دبستان بودم . داشتم ديكته ام را نگاه مي كردم كه 19 شده بودم . پسر همسايه مان كه نامش حسين بود و كلاس پنجم بود وارد كلاسمان شد و ديد كه من كمي پكرم . پرسيد چه شده ؟ گفتم : ديكته ام را شدم 19 ، بعد به او گفتم آدم را چگونه مي نويسند ؟ روي تخته سياه برايم يك خط عمودي از بالا به پايين كشيده كه زيردرخت  يك سنگ بزرگ برش خورده به داخل بود كه يك نفر سرش را گذاشته بود روي لبه سنگ و پاهايش از سمت ديگر سنگ خم شده بود به پايين و من از آن روز ياد گرفتم كه آدم را چگونه مي نويسند .

ارتباط تصويري كه او برايم در اوج خلاقيتش ترسيم كرده بود را تا امروز در كمتر كسي ديده ام .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده : Mehr