امت واحده اسلامی
امت واحده اسلامی

صابره الزهرا طلبه ی هندی سال چهارمی جامعه الزهرا است. بچه ها ازش پرسیده بودند: اگر برگردی هند چه می کنی؟ گفته بود: اگر همسرم اجازه دهد شهر به شهر و روستا به روستا می روم و مذهب تشیع را تبلیغ میکنم. گفته بودند: و اگر اجازه ندهد؟ گفته بود: منزلم را به پایگاه نشر عقاید شیعه تبدیل می کنم. بچه ها بهش گفته بودند: چرا خودت را اذیت میکنی؟ همین که فرزندان خوبی تربیت کنی و خودت هم معتقد باشی کافیست. با عصبانیت روی دستش کوبیده بود و گفته بود: من سهم امام خورده ام و باید امام شوم جماعت هندوستان را.

عفیفه احمد بانوی اندونزیایی ساکن ایران و مادر یک پسربچه ی 4 ساله و مترجم آزاد است. وبلاگ دارد و کلی در وبلاگش از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه دفاع می کند و شیفته ی احمدی نژاد است. پس از ماجراهای انتخابات با اشک می گفت: در دلِ تهران در دفاع از ولایت فقیه شدیدا احساس تنهایی می کردم. خوب شد شماها را دیدم والا تصور می کردم تنهای تنهایم.

نجلا الکلیوبی بانوی مصری و همسر آقای مجدی حسین از فعالان مصری حزب امل مسلمین است. همسرش به دلیل سخن رانی در غزه به زندان محکوم شده بود. شیفته ی انقلاب اسلامی بود. وقتی ایران آمده بود می گفت: برایم فوق العاده است که تنها حکومت اسلامی دنیا را از نزدیک ببینم. می گفت: ما از لحاظ فقهی شافعی و از لحاظ سیاسی شیعه  امام حسینیم.  می گفت: افتخار میکنم در هوایی نفس بکشم که خمینی هم در همان هوا نفس کشیده است.

و نمونه ها بسیارند... .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده : Mehr