اس ام اس عاشقانه جدید
اس ام اس عاشقانه جدید


جک و اس ام اس اس ام اس عاشقانه غمناک جدایی

نازنین من کجایی . . .
تمام دیشبم به گریه گذشت
نفسم میگیرد در هوایی که نفس های تو نیست !

***

میان تو و من فاصله ایست به پهنای یک عمر شاید؛ زیاد که نیست ؟
چه رنجی میکشم من … چه تحملی میکنی تو !!!
آغوشمان باز خواهد بود برای رسیدن خسته که نمیشوی ؟
چه اگر برسم … چه اگر نرسی
چه اگر نیایم …چه اگر نیایی
چه اگر نباشم … چه اگر نباشی.
بگو که روزی به هم میرسیم . بگو که هستی . همین

***

آه حرفش را هم نزن. . . برگرد . . .
خیال نبودنت هوای دقایقم را بارانی کرده
ای که شانه هایت تکیه گاه بی کسی هایم
نازنینم برگرد . .

***

شقایق گریه کن دلتنگ یارم – دگر از دوری اش طاقت ندارم

***

ایستاده ام در بینهایت شب
با بی نهایت غم
کسی سراغ کوچه انتظار را از من می گیرد
و من بن بست اندوه را در چشمانش می بینم
به جای پاسخ
در آغوشش می گیرم
در بی نهایت شب غم

جک و اس ام اس  اس ام اس عاشقانه غمناک جدایی

به شانه های بی پناهت تکیه داده ام تا پناه من باشی
خالی دست هایت را بوسه باران کرده ام
دست هایم را بگیر

***

هر شب چو ماهتاب به بالین من بتاب، ای آفتاب دلکش و ماه پری‌وشم، لب بر لبم بنه بنوازش دمی چو نی ، تا بشنوی نوای غزلهای دلکشم

***

با تو از خاطره ها سرشارم، با تو تا آخر شب بیدارم. عشق من دست تو یعنی خورشید، گرمی دست تو را کم دارم

***

عمری با غم عشقت نشستم، به تو پیوستمو از خود گسستم، ولیکن سرنوشتم این سه حرف بود، تو را دیدم، پرستیدم، شکستم!

***

روی آن شیشه تبدار تو را ” ها ” کردم، اسم زیبای تو را با نفسم جا کردم، شیشه بدجور دلش ابری و بارانی شد، شیشه را یک شبه تبدیل به دریا کردم، با سرانگشت کشیدم به دلش عکس تو را، عکس زیبای تو را سیر تماشا کردم

***

دلت شادو لبت خندان بماند، برایت عمر جاویدان بماند، خدا را میدهم سوگند بر عشق، هر آن خواهی برایت آن بماند

***

تا که بودیم نبودیم کسی، کشت ما را غم بی همنفسی، تا که رفتیم همه یار شدند، خفته ایم و همه بیدار شدند، قدر آیینه بدانیم چو هست، نه در آن موقع که افتاد و شکست

***

نازنین یگانه من
نگاهت را از من بر مگیر كه بی آن
تنهاترینم
و كلامت را از من دریغ مدار كه
سكوت تو ، لحظه هایم را از هم می درد
و لبخندت را از من پنهان نكن
كه خنده ات شكوفه های عشقم را به ثمر می رساند
گامهایت را استوار ساز و شانه هایت را تكیه گاهم كن
كه بی تو پر می شوم از تمام خزانهای نیامده …

***

موج اگه میدونست که ساحل هیچ وقت دستش رو نمیگیره، هرگز نفس نفس نمیزد برای رسیدن بهش

***

میخانه اگر ساقی صاحب نظری داشت، میخواری و مستی ره و رسم دیگری داشت، پیمانه نمیداد به پیمان شکنان باز، ساقی اگر از حالت مجلس خبر داشت

جک و اس ام اس  اس ام اس عاشقانه غمناک جدایی

پس از آن غروب رفتن
اولین طلوع من باش
من رسیدم رو به آخر
تو بیا شروع من باش

***

شبو از قصه جدا کن
چکه کن رو باور من
خط بکش رو جای پای
گریه های آخر من

***

اسمتو ببخش به لبهام
بی تو خالیه نفسهام
قد بکش تو باور من
زیر سایه بون دستام

خواب سبز رازقی باش
عاشق هميشگي باش
خسته ام از تلخی شب
تو طلوع زندگی باش

***

من پر از حرف سکوتم
خالیم رو به سقوطم
بی تو و آبی عشقت
تشنه ام کویر لوتم

***

نمیخوام آشفته باشم
آرزوی خفته باشم
تو نـذار آخـر قصه
حرفـمو نگفته باشم

***

آن شب که دلی بود به میخانه نشستیم، آن توبه صد ساله به پیمان شکستیم، از آتش دوزخ نهراسیم که آن شب، ما توبه شکستیم ولی دل نشکستیم

***

پلکهای مرطوب مرا باور کن، این باران نیست که میبارد، صدای خسته ی من است که از چشمانم بیرون میریزن

***

آمد از باغ نگاهم برگ سبزی چید و رفت
واژه امید از چشمان من دزدید و رفت
او که عمری با غزلهای دلم خو کرده بود
عاقبت از ایل چشم شاعرم کوچید و رفت

***

کوچه کوچه بغض هایم شد مسیر رفتنش
هق هق این کودک احساس را نشنید و رفت
دفتر غم های من در پیش چشمش باز بود
خاطرات تلخ و شیرینی به من بخشید و رفت

***

گرچه او مرهم نشد بر زخم های قلب من
روی زخم کهنه ام مُشتی نمک پاشید و رفت
گریه هایش را درون بقچه ای پیچیده بود
وقت رفتن با لبی خندان مرا بوسید و رفت

جک و اس ام اس  اس ام اس عاشقانه غمناک جدایی

باران از راه رسید، عشق را دوباره در مزرعه ی خالی تنم پرورانید، زندگی را در آسمان آبی چشمم حس کرد، ناگهان پاییز عشقم از راه رسید، آری رفت ولی هنوز قلبم برای اوست

***

من از زمانه که دسـت تـو داد تقدیرم، هـنوز هم که هـنوز اسـت سخت دلگیرم، تو رفته ای ومن اندر در هجوم خاطره ها، چو قـاب عـکس قدیمی اســیر تصویرم


دانلود فیلم جدید ایرانی و خارجی بالینک و بدون لینک کدبازی کد بازی با انواع دسته شکل     
عکس سریال ماه رمضان عکس سریال ماه رمضان عکس سریال ماه رمضان عکس سریال ماه رمضان عکس سریال ماه رمضان عکس سریال ماه رمضان عکس سریال ماه رمضان
عکس سریال جراحت عکس سریال جراحت عکس سریال جراحت عکس سریال جراحت عکس سریال جراحت عکس سریال جراحت عکس سریال جراحت عکس سریال جراحت عکس سریال جراحت عکس سریال جراحت عکس سریال جراحتعکس سریال ملکوتدانلود اهنگ ملکوت دانلود اهنگ جراحت دانلود اهنگ در مسیر زاینده رود دانلود تیتراز جراحت اخر سریال ملکوت سریال ماه رمضان موضوع جرحت ملکوت زمان پخش سریال ماه رمضان اول فیلم ملکوت دانلود تمام قسمت های جراحت ملکوت بازیگران ملکوت بازیگران جراحت سوتی های جدید ایا ملکوت همان جراحت است؟من مدیر وبلاگ جراحت ملکوت در شریفی نیا شریفی نیا در ملکوت تارخ در جراحت جراحت در تارخ.


موفقیت - فلسفی - اس ام اس فلسفی - پیامک موفقیت - جملات زیبا - سخنان بزرگان - جملات کوتاه - جملات قصار - مسیج کم یاب - پیامک شکست - جملات بزرگان - اس ام اس - اس ام اس زیبا - زیباترین - اس ام اس موفقیت - معنی دار - پیامک معنی دار - کوتاه ولی عمیق - منبع اس ام اس - سایت اس ام اس - پندهای روانشناس - sms فلسفی - مسیج فلسفی اس ام اس عاشقانه جدید و قدیمی قدیم اس عاشقانهه اساماس اس ام عاشقان اس عاشقانی اس ام اس جدید پیامک دوستی پیام عاشقانه عشق به دختر و دوست دختر جدید داشتم داستان عاشقانه عمع لیلا و دوستان ماجراهای شبکه ای ترفند کامپیوتر و اینترنتی اینترنت ترفندستان ترفند ریجسترس ریجستر کردن برنامه موبایل ترفندریجستری ترفندها کلمات کلیدی موبایلی کلیپ موبایل جدید اهنگ خواننده موزیک ویدیو بیا تو اس ام اس کدهدختردات کام جیگر ت بخرم اس ام اس خنده - دار - برای - سربازی - اس ام اس سربازی - جک سربازی - طنز سربازی - اس ام اس خنده - مسیج سربازی - برای سرباز - جک برای سربازی برچسبها : عاشقانه - بیتی - های - ناب - sms عاشقانه - پیامک عاشقانه - مسیج عاشقانه - مرداد ماه 89 - اس ام اس - شعر اس ام اسی - اس ام اس شعر - تک بیتی عاشقانه - اس ام اس عاشقان - عاشقانه جدید - بسیار - زیبا - پیامک - کوتاه برچسبها : تست - روانشناسی - شخصیت - جدید - تست روانشناسی - روانشناسی شخصیت - تست اضطراب - مطالب روانشناسی - تست سلامت روحی - روانشناسی شخصیت - تستهای روانشناس - اعتماد به نفس - مطالب جالب - مشاوره روانشناس - روانشناسی احساس - روانشناسی ارتبا - شخصیتی برچسبها : اس ام اس دوست - برای دوست - در مورد دوست - اس ام اس بهترین - دوست - اس ام اس فلسفی - سخنان بزرگان - جملات زیبا - جملات قصار - جملات بزرگان - پیامک فلسفی - مسیج فلسفی - دوست داشتن - اس ام اس مثبت - پیامک موفقیت - اس ام اس موفقیت - معنی دار - کوتاه ولی عمیق - منبع اس ام اس - سایت اس ام اس - sms فلسفی - پندهای روانشناس - روانشناسی - پندهای - پیامک توپ - اس ام اس توپ - مسیج توپ - پیامک - مسیج - پیام کوتاه - مسیج کم یاب - پیامک شکست - زیباترین - فلسفی - مخصوص - کوتاه - سخنان - بزرگان - مورد اس ام اس عاشقانه جدید اس ام اس عاشقانه جدید اس ام اس عاشقانه جدید اس ام اس عاشقانه جدید اس ام اس عاشقانه جدید اس ام اس عاشقانه جدید اس ام اس عاشقانه جدید اس ام اس عاشقانه جدید اس ام اس عاشقانه جدید اس ام اس عاشقانه جدید اس ام اس عاشقانه جدید اس ام اس عاشقانه جدید اس ام اس عاشقانه جدید اس ام اس عاشقانه جدید اس ام اس عاشقانه جدید اس ام اس عاشقانه جدید اس ام اس عاشقانه جدید اس ام اس عاشقانه جدید اس ام اس عاشقانه جدید* پیامک موفقیت - جملات زیبا - سخنان بزرگان - جملات کوتاه - جملات قصار - مسیج کم یاب - پیامک شکست - جملات بزرگان - اس ام اس - اس ام اس زیبا - زیباترین - اس ام اس موفقیت - معنی دار - پیامک معنی دار - کوتاه ولی عمیق - منبع اس ام اس - سایت اس ام اس - پندهای روانشناس - sms فلسفی - مسیج فلسفی اس ام اس عاشقانه جدید و قدیمی قدیم اس عاشقانهه اساماس اس ام عاشقان اس عاشقانی اس ام اس جدید پیامک دوستی پیام عاشقانه عشق به دختر و دوست دختر جدید داشتم داستان عاشقانه عمع لیلا و دوستان ماجراهای شبکه ای ترفند کامپیوتر و اینترنتی اینترنت ترفندستان ترفند ریجسترس ریجستر کردن برنامه موبایل ترفندریجستری ترفندها کلمات کلیدی موبایلی کلیپ موبایل جدید اهنگ خواننده موزیک ویدیو بیا تو اس ام اس کدهدختردات کام جیگر ت بخرم اس ام اس خنده - دار - برای - سربازی - اس ام اس سربازی - جک سربازی - طنز سربازی - اس ام اس خنده - مسیج سربازی - برای سرباز - جک برای سربازی برچسبها : عاشقانه - بیتی - های - ناب - sms عاشقانه - پیامک عاشقانه - مسیج عاشقانه - مرداد ماه 89 - اس ام اس - شعر اس ام اسی - اس ام اس شعر - تک بیتی عاشقانه - اس ام اس عاشقان - عاشقانه جدید - بسیار - زیبا - پیامک - کوتاه برچسبها : تست - روانشناسی - شخصیت - جدید - تست روانشناسی - روانشناسی شخصیت - تست اضطراب - مطالب روانشناسی - تست سلامت روحی - روانشناسی شخصیت - تستهای روانشناس - اعتماد به نفس - مطالب جالب - مشاوره روانشناس - روانشناسی احساس - روانشناسی ارتبا - شخصیتی برچسبها : اس ام اس دوست - برای دوست - در مورد دوست - اس ام اس بهترین - دوست - اس ام اس فلسفی - سخنان بزرگان - جملات زیبا - جملات قصار - جملات بزرگان - پیامک فلسفی - مسیج فلسفی - دوست داشتن - اس ام اس مثبت - پیامک موفقیت - اس ام اس موفقیت - معنی دار - کوتاه ولی عمیق - منبع اس ام اس - سایت اس ام اس - sms فلسفی - پندهای روانشناس - روانشناسی - پندهای - پیامک توپ - اس ام اس توپ - مسیج توپ - پیامک - مسیج - پیام کوتاه - مسیج کم یاب - پیامک شکست - زیباترین - فلسفی - مخصوص - کوتاه - سخنان - بزرگان - مورد اس ام اس عاشقانه اس ام اس رومانتیک
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده : Mehr