شکرستان اتفاق عجیب در سیمای ضرغامی
شکرستان اتفاق عجیب در سیمای ضرغامی
روز عید فطر خسته و ملال زده از برنامه های بی رمق سیما، چشمم به انیمیشن زیبایی افتاد با نام شکرستان. کاری بر اساس مثلها و داسانهای قدیمی ایرانی که موسیقی دلنواز سه تار استاد ذوالفنون آن را به زیبایی زینت می داد. کاری به کارگردانی بابک نظری و تهیه کنندگی سید مسعود صفوی که گویندگی  آن را مرتضی احمدی، علیرضا شایگان، اکبر منافی، جواد پزشکیان، تورج نصر، علیرضا جاوید نیا، نرگس فولادوند و فرانک رفیعی به عهده دارند.

شخصیت پردازی ظریف، روایت زیبای استاد مرتضی احمدی و انتخاب داستان جذاب، کاستی های مربوطبه تکنیک انیمیشنی را در این کار به خوبی می پوشاند. جستجوی ساده ای در اینترنت نشان داد که این کار مورد تایید داوران خانه سینما نیز بوده و قرار بوده در ساعات شب برای عموم پخش شود نه برای طیف کودک. که طبق معمول سیما، بر آن اجحاف شده است.

به رغم این مساله ، صرف پخش کاری چنین حرفه ای از سیما قابل تقدیر و در نوع خودش اتفاق میمونی است. خصوصا به دلیل ایجاد آشنایی کودک و نوجوان با موسیقی ناب و اصیل ایرانی.

برای اصلاع بیشتر رجوع کنید به :http://انیمیشن-شکرستان.artandculture.ir/T______%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D8%B4%DA%A9%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86.htm



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده : Mehr