آپ آخر را برای رویای زندگیم (محمدرضا) می نویسم
آپ آخر را برای رویای زندگیم (محمدرضا) می نویسم

نمیدانم که بودی یا چه بــودی

ولی بی حرف قلبم را ربــودی

نمیدانم که هستم یا چه هستم

ولی هر لحظه در فکر تو هستم
 

خداوندا آرامشی عطا فرما

 تا بپذیریم انچه را که نمی‌توانیم تغییر دهیم؛
شهامتی تا تغییر دهم آنچه را که می‌توانیم؛
و دانشی،که تفاوت این دو را بدانیم…


Heart Of Roz

 


 

مژده بده! مژده بده! یار پسندید مرا

سایه ی او گشتم و او برد به خورشید مرا

جان بلا دیده منم، گریه ی خندیده منم

یار پسندیده منم، یار پسندید مرا

کعبه منم، قبله منم، سوی من آرید نماز

پرتو دیدار خوشش تافته در دیده ی من

آینه در آینه شد دیدمش و دید مرا

آینه خورشید شود پیش رخ روشن او

تا به نظر خواه و ببین ک آینه تابید مرا

گوهر گم بوده نگر تافته بر فرق فلک

گوهری خوب نظر آمد و سنجید مرا

نور چو فواره زند بوسه بر این باره زند

رشک سلیمان نگر و هیبت جمشید مرا

چون سر زلفش نکشم سر ز هوای رخ او

باش که صد صبح دمد زین شب امید مرا

  

 

سلام عزیز مهربون ! اجازه هست ! بشم فدات !

اجازه هست تو شعر من، اثر بذاره خنده هات !

شب که می شه یواش یواش، با چشمک ستاره هاش !

اجازه هست از آسمون، ستاره کش برم برات !

اجازه هست بیای پیشم یه كم بگم دوست دارم !

تو هم بگی دوسم داری بارون بشم دل ببارم !

بریم تو باغ اطلسی بی رنج و درد بی كسی !

اجازه هست خیال کنم، تا آخرش مال منی !

خیال کنم دل منو، با رفتنت نمی شکنی !

با اون چشای مهربون، دوباره چشمک می زنی !

طپش طپش با چشمكت، غزل بگم برای تو !

با اتكا به عشق تو، تو زندگی برم جلو !



تو مرا می فهمی

من تو را می خواهم

و همین ساده ترین قصه یک انسان است

تو مرا می خوانی

من تو را ناب ترین شعر زمان می دانم

و تو هم می دانی

تا ابد در دل من می مانی



با توام ای که نگاهت منو با عشق آشنا کرد

تو دلم حرم نفس هات فصل سرما را فنا کرد

تویی اونکه تو وجودت نیمی از خودم رو دیدم

با حضور عاشقونت به خود خودم رسیدم

با تو شادم با تو مستم دستتو بزار تو دستم

بی تو جون می دم به ظلمت با تو عشقو می پرستم

تو شدی ماه و ستاره تو شب سرد و سیاهم

با حضورت میشه حس کرد یه نفس بوی بهارو

باورم کن که فقط تویی معنای وجودم


محمدرضای عزیزم


در چشمان زيبايت معني عشق را فهميدم


در نگاه آسمانیت حس پرواز را ديدم


از صداي زيبايت ترانه عشق شنيدم

اي بهترينم


دوست دارم...




ناز کن تا روز و شب غرق تمنايت شوم

تا قيامت شاعر چشمان زيـبايت شوم


ای تمـــام آرزو و جمـلـگی اميــد مــن

آرزو دارم يکی از آرزو هـايــــت شــوم

ای تمام هستی من ای همه دنيای من



کاش من هم گوشه ای از کل دنيايت شوم

در تمــام لحـظه هــا اميـد فردايــم تويـی

دوست دارم لحظه ای اميد فردايت شوم

شعرهايم را اگر قابل بدانی بعد از اين

قصد دارم شاعر چشمان زيبايت شوم
 



دوستهای گلم من به رویای زندگیم رسیدم

امیدوارم شما هم به هر چه که صلاحتونه و ارزومندشید برسید

زندگي کوتاه تر از آن است که به خصومت بگذردو قلب ها گرامي تر از آنند که بشکنند . آنچه از روزگار بدست مي آيد با خنده نمي ماند و آنجه از دست برود با گريه جبران نميشود!! فردا خورشيد طلوع خواهد کرد حتي اگر ما نباشيم...یک قلب پاک از تمام معابد جهان زیباتر است .....
از خدا پرسيدم:خدايا چطور مي توان بهتر زندگي کرد؟ خدا جوب داد:گذشته ات را بدون هيچ تاسفي بپذير،با اعتماد زمان حال ات را بگذران و بدون ترس براي آينده آماده شو.ايمان را نگهدار و ترس را به گوشه اي انداز .شک هايت را باور نکن و هيچگاه به باورهايت شک نکن.زندگي شگفت انگيز است فقط اگربدانيد که چطور زندگي کنيد



شادی عشق زیبایی 

در روزهای زندگی از آن تون

موفق و پایدار باشید

لطفا برای خوشبختی من و محمدرضای خوبم دعا کنید

خدانگهدارتون




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده : Mehr