دلم واسه غربت چشمات تنگه.....
دلم واسه غربت چشمات تنگه.....

 
من این جابس دلم                     تنگ است...

وهر سازی که می بینم   بد آهنگ است..

بیا ره توشه را برداریم"                                قدم در راه بی برگشت

                               بگذاریم..

                               ببینیم آسمان هرکجا"                   آیا همین رنگ است؟..

همه چیز را یاد گرفته ام !

یاد گرفته ام که چگونه بی صدا بگریم

تو نگرانم نشو !

همه چيز را یاد گرفته ام !

یاد گرفته ام چگونه با تو باشم بی آنکه تو باشی !

یاد گرفته ام ....نفس بکشم بدون تو......و به یاد تو !

یاد گرفته ام که چگونه نبودنت را با رویای با تو بودن...

تو نگرانم نشو !!

همه چيز را یاد گرفته ام !

یاد گرفته ام که بی تو بخندم.....

یاد گرفته ام بی تو گریه کنم...و بدون شانه هایت....!

و مهمتر از همه یاد گرفتم که با یادت زنده باشم و زندگی کنم !

اما هنوز یک چیز هست ...که یاد نگر فته ام ...

فراموش کردنت" را هيچ وقت یاد نخواهم گرفت .

 

دوباره دلم واسه غربته چشمات تنگه

                                   دوباره این دل دیونه واست دل تنگه

وقته از تو خوندنه ستاره ی ترانه هام

                                   اسمه تو برای من قشنگ ترین اهنگه

بی تو یک پرنده ی اسیر بی پروازم

                                    با تو اما میرسم به قله ی اوازم

با یه چشمک منو زنده کن ستاره

                                        نزار از نفس بی افتم تویی تنها راه چاره

 اگه کوچه ی صدام یه کوچه ی باریکه

                              اگه خونم بی چراغه چشمه تو تاریکه

می دونم اخره قصه میرسی به دادمن

                               لحظه ی یکی شدن تو اینه ها نزدیکه

 

نام مرا بخوان  به صدای بهاریت

                         تا پرکشدتمامی عشقم بسوی تو

دیگر تمام زندگیم گشته این سکوت

                         مثل صدای گمشده ای درگلوی تو

آخر کجا بجویمت ای بی نشان من

                         تا کی در انتظار نشانی ز کوی تو

 

سعی کن چیزی رو که دوست داری بدست بیاری

وگرنه مجبوری چیزی رو که بدست میاری دوست داشته باشی

طاقت نداره دلم بی تو چه کنم

اکنون اگر از تو دورم به هر جا             با یاد توام هر جا هر جا
سـرشــارم از آرزو و تـمـنـا ای یار زیبا

به تو می اندیشم...

به تو که حادثه ای در پس فردای منی...

و چه زیباست صدایی که مرا می خواند...

و چه زیباست نگاهی که به آن سوی افق دوخته ام...

و کاش می شد به کنارم آیی...

و تو را در تپش لحظه دیدار بیابم...

 

کاش وقتی زندکی فرصت دهد گاهی از پروانه ها یادی کنیم.....

کاش بخشی از زمان خویش را وقف قسمت کردن شادی کنیم....

کاش وقتی آسمان بارانیست اززلال چشمهایش تر شویم....

کاش شب وقتی تنها میشویم با خدای یاس ها خلوت کنیم....

کاش بین ساکنان شهر عشق رد پای خویش را پیدا کنیم.....

کاش با الهام از وجدان خویش یک گره از کار ه دلها وا کنیم......

کاش رسم دوستی را ساده تر مهربانی تر آسمانی تر کنیم......

کاش در نقاشی دیدار مان شوق ها را ارغوانی تر کنیم.......

کاش وقتی شا پرک ها تشنه اند ما به جای ابر ها گریان شویم.....

 

 


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده : Mehr