کاش می شد در میان لحظه ها لحظه ی دیدار را نزدیک کرد
                     
آن روز که صدایت در وجودم طنین انداز شود،

شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی خواهد نهاد…!

ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند

و من در اوج عشق، خود را در پستوی زمان تنها حس نمی کنم…

به امیدآمدنت
 

  

سر راهت در انتظارم                             برده هجرت صبر و قرارم
خانه خراب تو شدم به سوی من روانه شو

 سجده به عشقت می زنم منجی جاودانه شو 

 ای کوه پر غرور من سنگ صبور تو منم

 یک لحظه سازه عاشقی عاشق با تو بودنم 

 روشن ترین ستاره ام می خواهمت می خواهمت

 تو ماندگاری در دلم می دانمت می دانمت

ای همه وجود من 

  نبود تو نبود من
ای گل عمر من بیا

  تنگدلم برای تو  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده : Mehr