تولد
تولد
 

 

Image Hosting by imagefra.me"

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك www.bahar-20.comتصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك www.bahar-20.comتصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك www.bahar-20.comتصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك www.bahar-20.comتصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك www.bahar-20.comتصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك www.bahar-20.comتصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك www.bahar-20.comتصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك www.bahar-20.comتصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك www.bahar-20.comتصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك www.bahar-20.comتصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك www.bahar-20.comتصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك www.bahar-20.comتصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك www.bahar-20.comتصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك www.bahar-20.comتصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك www.bahar-20.comتصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك www.bahar-20.comتصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك www.bahar-20.comتصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك www.bahar-20.comتصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك www.bahar-20.comتصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك www.bahar-20.com

 

1257067620_3724839.jpg

بهاربيست www.bahar20.sub.irبهاربيست www.bahar20.sub.irبهاربيست www.bahar20.sub.irبهاربيست www.bahar20.sub.irبهاربيست www.bahar20.sub.ir

ای که یادت بهار من

نامت در اندیشه من

عشقت در قلب من

و دیدارت آرزوی من است

کاش امروز تو هم بودی

تولدم مبارک

ای زیبا ترین ترانه هستی

بدان که شب میلادم برایم ارمغان خوبی ها و زیبایهاست

آره منم ، آره منم ، آره منم دوست دارم

 

می دونم تو عزیزم، قدر عشقو می دونی

می دونم تو همونی که همیشه می مونی

آره منم دوست دارم، محاله تنهات بذارم

تو وصله ی جون منی، 

غیر دوس داشتن تو، دیگه چیزی ندارم

همه عمر من تویی و بی تو من کم میارم

ماه من، واسه من از تو بهتر کسی نیست

بیا تو کتاب عشق، فصلی تازه بنویس

بگو منم دوست دارم، محاله تنهات بذارم

تو وصله ی جون منی، منم فقط تو رو دارم

آره منم دوست دارم، محاله تنهات بذارم

 منم فقط تو رو دارم ، منم فقط تو رو دارم

 تک تک ثانیه هام، با تو رویایی می شه

تو سکوت لحظه هام، ببین چه غوغایی می شه

روی چشمام جا داری اگه منت بذاری

منو از خودت بدونی و بگی دوسم داری

 

 

                    



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده : Mehr