خاک سوگوار
خاک سوگوار

چشمان من به راه تو ماند ، آسمان ! ببار

                              ای همیشه با دل من مهربان ! ببار

                                               لبخند را معاوضه با چشم من مکن

                                                                   بر خاک سوگوار من ای آسمان ! ببار

                        چون باغ در کرانه ی پاییز زیستم

                                                            اشکی بریز و بر تن من ارغوان ببار

ما تشنه ی زلال نگاه تو مانده ایم

                                 آبی اگر که نیست تو آتش به جان ببار

ای آسمان ! صدای دلم را شنیده ای ؟

بر این کویر سوخته ی بی نشان ببار

....::::... گرچه جدا از تو ولی

                        همیشه با تو زیستم

        "من و تویی" نکن که من 

                            کسی به جز تو نیستم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده : Mehr