انتظار انتظار انتظار (قسمت آخر)
انتظار انتظار انتظار (قسمت آخر)
یه چیزی حدود ۱۲ روزه که پاسپورت را به DHL تحویل دادم.بعضی وقت ها فکر می کنم که یعنی الان پاسپورتم کجاست؟؟ایرانه؟سوریه هست؟؟رو میز آفیسره؟؟آفیسر کاراشو کرده و تو صف برگشته .برگشته تو سفارت تو تهرانه!!!

می دونم یه چیزی حدود یه ماه طول می کشه ...

من دارم کم کم یه خورده مرتب می کنم.من چقدر کتاب داشتم!!! باید چوب حراج به همشون بزنم!!!

به اکثرشون. در جاییی خوندم که وقتی در مسیری جدید گام بر می دارید و برای اون مسیر تلاش فراوانی کردید، طوری عمل کنید که جایی برای بازگشت وجود نداشته باشه.یعنی به دید برنگشتن کاراتون را انجام بدبد.چون اگه دو دل باشید معلوم نیست آخرش چی می شه. نمی گم اونجا آخر دنیاست و بله سختی های خاص خودشو داره .اما بالاخره آدمایی اقدام کردن که با وجود شنیده ها از اون طرف ،اون جا را ترجیح دادن .سختی هاشو ترجیح دادن .به نظر من که یه تولد دوباره در جغرافیای مورد دلخواه خود آدمه.حتی تاریخ تولد را هم می شه تعیین کرد (landing)  خیلی با حاله ...نه؟؟

 

دوستان عزیزم ..من یه سری به سایت www.welcomebc.ca زدم .و در اون جا یک بوکلت بسیار عالی واسه زندگی در بریتیش کلمبیا پیدا کردم.توصیه می کنم بخونیدش تا دقیقا بدونید در هر قدم به خصوص روزهای اول باید چه کنید و کجا ها برید.جزوه مفصلیه .فکر کنم 150 صفحست.من که به انگلیسی خوندم .خیلی حال کردم ولی نسخه فارسیش هم از همون سایت قابل داونلوده. خوش بگذره.

 

راستی اسمش new comer's guide 2009 2nd revision هست!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده : Mehr