سفارت کانادا سریعتر از وبلاگنویسی من!!!
سفارت کانادا سریعتر از وبلاگنویسی من!!!
اگر آن طایر قدسی ز درم باز آید            عمر بگذشته به پیرانه سرم باز آید

پاسپورت ریکویست شدم.بعد از ۴۴ روز از دریافت نامه مدیکال .

بعد از ۱۳ روز از ارسال money order و سایر مدارک.

نمی دونم چه جوریه ولی الان اضطرابم از همیشه بیشتر شده .طبیعیه نه؟؟؟

هم خوشحالم .هم سعی می کنم زیاد خوشحالی نکنم.خدایا شکر.

پاسپورت را دادم dhl گفت پنجشنبه می فرستیم.هزینه 26000 تومان.فکر کنم این دوران انتظارش حدود یه ماه باشه و خیلی سخته در عین خوبی.

در نامه ذکر شده که تضمینی بر صدور ویزا نیست و در جای دیگه گفته تا 30 روز باید پاسپورت را پس بگیرید.

همچنین گفته بود تا 30 روز پاسپورت باید تو سوریه باشه.

همین!!!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده : Mehr