اینترنت Adsl
اینترنت Adsl
سلام به همه دوستان و تشکر بابت احوالپرسی پدرم .ایشون بهتر هستند و فقط ضعف ناشی از عمل را دارند که ان شالله تا یه مدت دیگه بهبود کامل حاصل بشه.

 

دوستان من بالاخره تو این همه شلوغ پلوغی یه اینترنت adsl راه اندازی کردم.گرچه سرعت اونطور که من فکر می کردم نیست.اما همین که اکثر اوقات می شه online بود عالیه.گرچه من  دیر وقت می رسم خونه.

از این مسائل که بگذریم.صبر مرحله نیمه پایانی برای من آغاز شده .می خوام دوستان را به یاد ایام امتحانات بندازم.یادتون هست اولا ی امتحان آدم انرژی داشت، ولی به آخر ها که می رسید گرچه می دونست آخرشه ،دیگه بی طاقت می شد.من هم گرچه در مرحله انتظار برای (ان شائالله)پاسپورت ریکوست هستم ولی کمی بی طاقت شدم.البته خوبیش اینه که یه مقدار سرم شلوغه ولی می فهمم که بی صبر تر از قبل شدم.به زودی می خوام یه برنامه ریزی بکنم برای فروش یه سری و سایل و کتابهام.

(نگید جو گیر شده(فقط یه برنامه ریزی)!!! حالا وارد انتظار برای تقزیبا مراحل پایانی شدم.

راستی در مورد مانی اردر بگم یه آشنا لطف کرد از دبی گرفت.به امید اینکه به زودی همه دوستان pending به مرحله بعد برن(pending انصافا سخت ترین مرحله و پرانتظارترین مرحله بود)  شاید شمارش معکوس آغاز شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده : Mehr