مدیکال آمد (رسما)
مدیکال آمد (رسما)
سلام دوستان عزیزم .ممنون از تبریکاتتون و شرمنده از اینکه جوایب ندادم .به علت این که بسیار این چند روز سرم شلوغ بوده و متاسفانه تا امروز متوجه نشدم که نظرات رفته روی تایید نویسنده.من کاملا

با این مساله مخالفم(سانسور)ولی گویا متوجه نشدم.شرمنده .چند تا نظر هم هست که الان هر چه تایید می کنم نمی ذاره تو نظرات.نمی دونم چرا...من حتما به همه نظرات جواب می دم.و کاملتر می نویسم.دوستان من را ببخشند.و ممنون از تبریکاتتون.

.امروز آرامکس صبح تماس گرفت که همه چیز آماده است و کی بیاییم.؟؟که گفتم ظهر برید و مادرم تحویل می گیره گویا حدود ۴ آورده بودند.

من خودم دیر وقت رسیدم.

فرم ها شامل موارد زیره:

1. يك فرم سبز رنگ براي مديكال .. . با عکس روش و یک مهر.
2.يك نامه شامل دكترهايي كه مي تونيم مراجعه كنيم. و توضیح برای کلاس iom كه در مورد كاناداست و رايگانه.دوست خوبم مهردا گويا زنگ زده بود و گفته بودند فعلا كلاس نداريم.
3. يه نامه كه گردش حساب و ساير تغييرات از may 2009 را خواسته بود ..شامل وضعيت تاهل .آدرس. تحصيلات .وضعيت تبعگي و سفر ها.+پرداخت 490$

به علاوه اين كه اگر در كشوري بيش از 6 ماه بوديد پليس سرتيفيكيت

4.يك برگه كه عربي انگليسي نوشته بود و انواع پول ها و پرداخت را نوشته بود .من شب نامه را ديدم و هنوز همه را كامل و دقيق نخوندم

به زودي متن نامه ها را اينجا قرار مي دم.لطفا در مورد دكتر من را را هنمايي كنيد .من خواهرم پيش دكتر فرخي رفت واسه استرالي مي گفت خيلي خوبه. حالا دوستان نظر بدن.

دوستان فعلا دارم مي رم دنبال كارهاي مديكال تا هر چه زودتر ان شائ الله اين كار انجام بشه تا برم سر 490 دلار و بانك و....

در ضمن تو نامه من نوشته اگه اين وضعيت ها تغيير نكرده بنويس تغيير نكرده.

يعني روي يه برگه A4 بنويسم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

  اميدوارم دكتر به همين مهرباني باشد.!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده : Mehr