سخن اول
سخن اول

 خدایا ؛ به شناخت تو زندگانیم و به نصرت تو شادانیم ؛ به کرامت تو نازانیم ، به عَز تو غزیزانیم!

 

       خدایا ، نه شناخت تو را توان ، نه ثنای تو را زبان ، نه دریای جلال و کبرای تو را کران ، پس تو را مدح و ثنا ،چون توان ؟

 

 با سلام به خدمت شما دوستان خوبم به انتهاي روياي الهه عزيز

(non.loxblog.com)

خوش اومدين.



(سايت=وبلاگ هاي اين دوره زمونه!)



نظرات شما عزیزان:

سندسرموزیک
ساعت8:56---13 دی 1390
سلام دوست گرامی وب سایت قشنگی داری اگه مایل به تبادل لینک هستید مارو با نام سندسرموزیک لینک کنید و خبرم کنید تا شمارو هم لینک کنم
www.sandsarmusic.rozblog.com


مهرداد دادفر
ساعت14:35---4 دی 1390
سلام دوست عزيز خوب هستين
دوست عزيز اگه به داشتن سايت علاقه داري و دوستداري سايت رسمي داشته باشي
اگه دوست داشتي با هم همکاري مي کنيم يا بهت يه سايت مجزا ميدم اونجا براي خودت سايت دانلود يا هر چي البته قانوني درست کن و هر کمکي باشه انجام میدم
به من ايميل بزن
toot.2010@yahoo.com
ID:toot.2010
سايت بهتر از وبلاگ هست!!!
البته اگه تو اين کار جدي هستين و وسط راه ولش نمي کنين و تا آخر ادامه ميدين!!!
و از دوستان يا آشناييان که وبلاگ دارين در اين زيمينه مي تونم کمک کنم
و اين کار براي من هيچ سودي نداره فقط به خاطر ايراني ها و پارسي زبانان هست.
منتظر جواب شما هستم-در هر صورت يه جواب بدين
با تشکر
مهرداد دادفر


epsell
ساعت21:15---3 آذر 1390
سلام
آیا تمایل دارید با سایت ما

تبادل لینک داشته باشید؟

این سایت ماست
www.gfxfa.com


سارا امیدوار
ساعت17:06---29 آبان 1390
با درود و احترام

دوست گرامی از طریق تبادل لینک با سایت خوب شما آشنا شدم

تائید میفرمایید تبادل لینک کنیم ؟
درصورت تائید ، لینک شما در تمام صفحات تارنمای قدرتمند سارا امیدوار با پیج رنک 3 درج خواهد شد
http://www.saraomidvar.mihanblog.com
بزودی با فعالیتهایی که انجام می دهم رنک آن در گوگل 5 می شود و من برای رتبه 6 تلاش می کنم

---------------------------------------
لطفا این لینک را درج کنید و اطلاع دهید شما را با چه عنوانی لینک کنم

اطلاعات :
-------------
عنوان : مشاغل البرز
توضیحات : بانک اطلاعات مشاغل البرز
آدرس: http://www.alborzjobs.com
-----------------------------
سایت مشاغل البرز با هدف خدمت رسانی به کلیه مشاغل و کارجویان استان البرز به صورت خیریه راه اندازی شده است
--------------------------
سپاسگزارم
سارا امیدوار مسئول روابط عمومی مشاغل البرز



معصومه جون
ساعت21:12---27 آبان 1390
سلام
وبلاگ پر محتوایی داری
خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم


poorya
ساعت19:44---26 آبان 1390
ممنونم از وب زیبا و مطالب عالیتون
میخواستم با سایت شما تبادل لینک کنم اگر شماهم مایل به تبادل لینک هستید


اشتیاق
ساعت13:10---25 آبان 1390

توي اين لينک ثبت نام کن
تبليغ ببين پول بگير
فوق العادست
http://poolbux.com/?r=537705130
ضرر نميکني
بيشتر خواستي يه سري به من بزن
خوشحال ميشم


ققنوس
ساعت10:25---25 آبان 1390
سلام!
آموخته ام اگر کسي يادم نکرد او را ياد کنم شايد او از من تنهاتر باشد
دوست عزيز ما چت رومي زديم و دوست داريم که تمام آدم هاي مهم ايراني به
اينجا بيايند و جمع دوستانه و پر از نشاط را به ارمغان بياريم!دوستان شما ، منتظر
شما هستند .
.دوستان تو اين چت روم آدماي متفکري جمع شدند ودوست دارند شما هم به
جمعشون بپيوند يد. از طرف من، همه دوستاتون رو دعوت کنيد اميدوارم دوستاي
خوبي براي هم باشيم
بني آدم اعضاي يکديگرند که در آفرينش ز يک گوهرند
دوستاني که با تبادل لينک موافقند اطلاع بدهند
با تشکر مدير چت روم ققنوس


http://www.ghoghnooschat.com/linkestan/ تبادل لينک رايگان چت روم ققنوس

http://nicefun.ir/anjoman انجمن ققنوس


Reza
ساعت15:59---11 آبان 1390
سلام دوست عزیز لینکتون رو تو سایتمون قرار دادم ولی نتونستم لینک خودمو بزارم ممنون میشم اینکارو بکنی.
راستی یه پیشنهاد دارم تو وبلاگت آهنگ هم بزار.
قوربونت بشم داداش.


moeid
ساعت18:22---9 آبان 1390
سلام دوست عزیز
من شما رو لینک میکنم.
شما هم من رو با نام روستای شمشیر لینک کنید.


parmida
ساعت9:13---29 مهر 1390
سلام دوست عزیز من رو با اسم پی سی میکس مرجعی از سرتاسر وب لینک کنید وبهم اطلاع بدید تاشمارو لینک کنم
واگر بعد از اطلاع دادن لینک خودتون رو تاظرف 24ساعت مشهده نکردید لینک مارو حذف کنید ممنون


برکه دانلود
ساعت15:32---28 مهر 1390
باسلام

وبلاگ قشنگی داری.خوشم اومد

به همین خاطر شما لینک شدی

یاعلی


ramsarmusic
ساعت10:37---18 شهريور 1390
سلام روز به خیر
به دلیل فیلتر شدن سایت http://ramsarmusic.samenblog.com/ لطفا آدرس لینک ما را به http://www.onlysms.ir/ تغییر دهید ممنون یه هفته دیگر به تمام لینک های سایت سر خواهم زد لطفا اگر وقت کردین تا یه هفته دیگر لینک ما را تغییر دهید ممنون منتظر جواب شما هستم کد پیشواز عاشقانه ایرانسل


sara
ساعت22:42---17 شهريور 1390
سلام جالب بود اگه با تبادل لینک موافید خبرم کنید.ممنون

مدل های لباس شب جدید

pixirooni.mihanblog.com

لینک کنید و خبرم کنید ممنون.


Master.AK
ساعت2:53---4 شهريور 1390
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز
ممنونم از وب زیبا و مطالب عالیتون
میخواستم با سایت شما تبادل لینک کنم اگر شماهم مایل به تبادل لینک هستید لطفا با عنوان و .:: اخبار سینما جهان ::. و آدرس
http://gozareshgar.blogfa.com/
لینک کنید و بهم خبربدین تا سریع لینکتون کنم
پیج رنک اخبار سینما جهان : 3
منتظر خبرتون هستم با تشکر


setayesh
ساعت20:10---17 تير 1390
سلا م ........
....ღ♥ღ
..ღ♥ღ
..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
.......................ღ♥ღ
...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
...........ღ♥ღ
...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ< br /> ...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥


nest
ساعت14:17---14 تير 1390
وبلاگ قشنگی داری
من لینکت کردم
با دو نام:
اخبار دنیای خودرو وتکنولوژی
مطالبی از دنیای خودرو وتکنولوژی
لینکم کن


omid
ساعت22:58---13 تير 1390
سلام دوست عزیز

وبلاگی زیبایی دارین

من یه مطلب جدید داخل وبلاگم گذاشتم

واسم خیلی خیلی مهمه که بخونیدشو نظرتونو صاف و صادق بگین

به همه ماها مربوط میشه

ممنون میشم ازت


محسن
ساعت15:55---7 تير 1390
لینک باکس افزایش بازدید محسن باکس با داشتن رنک گوگل 4 و هزاران بازدید روزانه ، شایسته ترین لینک باکس برای افزایش بازدید های شما از طریق نمایش لینک های شما در بیش از 100 سایت و وبلاگ ارزشمند است .
برای کسب اطلاعات بیشتر از لینک زیر دیدن کنید :
http://www.mohsenbox.com/about.php
با تشکر
مدیریت محسن باکس


nina
ساعت22:28---3 تير 1390
salam azizam mamnon ke linkam kardii
manm toro ba eftekhar link kardam bazam behem sar bezan kheyli khosh hal misham
mamnon


nina
ساعت22:28---3 تير 1390
salam azizam mamnon ke linkam kardii
manm toro ba eftekhar link kardam bazam behem sar bezan kheyli khosh hal misham
mamnon


nina
ساعت22:28---3 تير 1390
salam azizam mamnon ke linkam kardii
manm toro ba eftekhar link kardam bazam behem sar bezan kheyli khosh hal misham
mamnon


حامد
ساعت13:10---30 خرداد 1390
سلام من رو به عنوان آموزش های موبایل لینک کن ممنون!!!!!

رضا
ساعت21:14---26 خرداد 1390
ضمنا يادم رفت كه اين پيشنهاد را بشما بدم اگر مايلي حتما ثبت نام كن

زمان باقيمانده فقط 5 روز ديگر تمديد نخواهد شد

فرصت را از دست ندهيد. iranadvertisers به جرات بهترين و مطمئن ترين سيستم کسب درآمد در ايران مي باشد. فوق العاده است. تا دير نشده ميتوانيد با ثبت نام به سرگروهي برسيد و عضويت خودتان و

زير مجموعه هايتان (5 نفر) را به رايگان ثبت نماييد . البته فقط تا 31 خرداد

ثبت شده در سايت ساماندهي كشور

كسب درآمد شما از هر نفر 5000 تومان
اين يك درآمد بسيار خوب و عالي در بين سايت هاي كسب درآمد ميباشد .

عجله کن اصلا ضرر نمي کني چون به رايگان عضو مي شوي و پولي پرداخت نمي كني .
برو و محيط سايت را ببين البته تا 5 روز ديگر

اينم لينك ثبت نام :
https://www.iranadvertisers.com/group.php?id=pf9749668LG b9

براي پيدا كردن زير مجموعه هاي فوري از بين دوستان و يا همين روشي را كه من انجام دادم با لينك خودتان انجام دهيد . خيلي زود موفق ميشويد

براي هرگونه پاسخگويي و همكاري همراه شما خواهم بود منتظرشما ه


رضا
ساعت21:11---26 خرداد 1390
سلام
از اينكه به ما سري زدي ازت ممنونم من لينكت نمودم و نمي دونم كه در وب شما هم لينك من ثبت شد يا نه ؟
با آرزوي موفقيت


Pedram
ساعت18:04---25 خرداد 1390
دوست عزیز ممنون که به وبلاگم اومدی...
با مشخصاتی که خودت گفتی لینکیدمت.منو با نام تاج کبیر آسیا و آدرس زیر لینک کن
http://www.tajekabir.loxblog.com


ميرمحسن
ساعت16:29---25 خرداد 1390
سلام از اينكه به وبلاگ من سرزدي ممنون شما خيلي وقت لينك شديد لطفا مرا به نام "آموزش پیش از ازدواج‘ خانواده‘ مهارتهای زندگی‘ وغیره" در وبسايت خود لينك فرماييد

مهدیه
ساعت12:01---21 خرداد 1390
سلام لینکیدمت منو بلینک

عاشق
ساعت19:55---16 خرداد 1390
وبلاگ زیبای دارین وبا تشکر که به من سرزدین من شمارو لینک کردم منو با نام زی زی لینک کنین ممنون دوست عزیز
zezegolo.loxblog .com


محمد حسن
ساعت18:09---11 خرداد 1390
تصحیح شد

محمد حسن
ساعت10:28---11 خرداد 1390
سلام دوست عزیز ازینکه به وبم سر زدی و نظر دادی ممنونم.
در ضمن وب قشگی داری
بازم منتظرم


علی پاکباز
ساعت23:04---10 خرداد 1390
تصاویر روز فوتبال دنیا http://magellan.loxblog.com/page.php?p=1

بایرام
ساعت14:40---8 خرداد 1390
سلام وبلاگ خوبی دارین من لینکتون کردم لطفا شما هم منو لینک کنین
با تشکر


iman
ساعت13:37---8 خرداد 1390
salam.omidvaram khob bashid.agar tamayol dari mano link konid

shahin
ساعت22:00---7 خرداد 1390
سلام از ابراز لطفت ممنونم من شما رو لینک کردم شما هم منو با نام هفت گاهنامه مهرگان لینک کنید با تشکر

اسماعیل
ساعت13:23---6 خرداد 1390
سلام دوست خوبم من شما را لینک کردم و منتظر لینک شما هستم
دوست خوبم اگه شما مارا لینک نکنی لینک شما هم بطور خودکار پاک خواهد شد باتشکر


د.ن
ساعت9:30---5 خرداد 1390
سلام دوست عزیز
وب خوبی داری.
آهنگ وبلاگت هم خیلی قشنگه
ممنون که به من سر زدی
خوشحال میشم دوباره سر بزنی.
من توی صفحات دیگه ی وبلاگم هم مطالب جالبی دارم.
اگه دوست داشتی بیا.


حیدر
ساعت16:35---4 خرداد 1390
سلام ازاینکه به وب خودت سر زدی و ابراز محبت نمودید کمال تشکر دارم من شما رالینک کردم شما مرا با نام ( هم ولایتی سلام ) لینک کنید .
موفق و پیروز باشید


محمد
ساعت13:18---4 خرداد 1390
سلام..دوست خوبم وبلاگت عالیه ای ول..من لینکت کردم منتظرم تو هم منو با اسم شما چه کسی رو دوست دارید؟لینکم کنید

sahar
ساعت20:45---2 خرداد 1390
salam azzam
linket kardam
pas chera hanu linkam nkardi?


payam
ساعت12:41---29 ارديبهشت 1390
سلام دوست عزيز وبلاگ زيبايي در صورت تمايل به تبادل لينک من را با عنوان رازهاي زيبايي لينک کنيد تا من هم شما را با عنواني که مايليد لينک کنم.
وبلاگ من:http://razy.loxblog.com/


اريكا
ساعت14:07---28 ارديبهشت 1390
سلام لينكت كردم خوشحال ميشم تو هم منو لينك كني

sahar
ساعت22:27---25 ارديبهشت 1390
سلام سايت قشنگي داري
مبارك صاحابشلينكت كردم عزيز بيا لينكم كن ديكه


میلاد
ساعت10:47---25 ارديبهشت 1390
سلام دوست گرامی
اومدم ازتون تشکر کنم از اینکه بهم سر زدی و چیزی رو گذاشتی که شما رو هم خوشحال میکنه.
(انتهای رویای الهه عزیز) با افتخار در دهکده سرگرمی ما لینک شد
اگه بنده رو قابل دونستی شما هم این کارو بکنید
در ضمن شما هم وبلاگ خوبی داری


ayhan
ساعت22:03---16 ارديبهشت 1390
سلام وبلاگه خيلي خوبي دارين
اگه خواستي منو با عنوان Azərbaycan-Traxtor لينك كن بعد بهم خبر باده تا با هر عنواني خواستي لينكت كنم
منتظره حضورت هستم


YekPand
ساعت22:05---12 ارديبهشت 1390
Salam
Mamnoon. Link shodid


YekPand
ساعت16:45---12 ارديبهشت 1390
سلام
اگه با تبادل لینک موافق بودید لطفا با عنوان جملات زیبا لینک کنید و خبر بدید تا با چه عنوانی وب شما رو لینک کنم.


setayesh
ساعت15:53---11 ارديبهشت 1390
salam, veblage jalebi dari man linket kardam to ham age khasti mano link kon

شهر شب
ساعت10:30---8 ارديبهشت 1390
با سلام خسته نباشید من هم شمارو لینک کردم
ممنون بابت همکاری شما

شهر شب
لینک شما در اینجا
http://www.shahreshab.com/%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%AF%D9%84 _%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%A9.aspx


Shirin
ساعت22:40---8 فروردين 1390
salam doOste aziz
webloget az nazare mohtava khOObe .bare avalam bOod ke behet sar mizadam
khoshhal misham paziraye hozOore garmet toOye parvaze shabam basham
http://night-flight.loxblog.com/

mano ba esme parvaze shab link kon lotfan va behem begoO ba che esmi linket konam
movafagh bashi


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

:: موضوعات مرتبط: دل نوشته ها، ،
:: برچسب‌ها: وبلاگ, سخن اول, انتها, انتهاي يك رويا, non, الهه, انتهاي روياي الهه عزيز, عزيز, الهه ي عزيز, non, loxblog, com, تبادل لينك+3, رويا,
نویسنده : Mehr